Potpisan ugovor za izgradnju I. faze sustava odvodnje otpadnih voda u Lumbardi

U sklopu Plana upravljanja vodama za 2017 godinu, potpisan je ugovor za izgradnju preostalih radova za dovršetak I. faze sustava odvodnje otpadnih voda u Lumbardi. Ugovor vrijedan 4.940.970,53 kn  potpisan je između naručitelja MINDEL ODVODNJE d.o.o. i odabranog ponuditelja, tvrtke GT TRADE d.o.o. iz Splita. Ovim projektom predviđena je izgradnja primarnog gravitacijskog i tlačnog cjevovoda od crpne stanice Prvi žal ( Marina Lumbarda) do crpne stanice “Tatinja” kao i tlačni cjevovod od Tatinja do autobusne stanice Vela Glavica. Navedene građevine (crpne stanice “Prvi žal”, crpne stanice “Tatinja” sa pripadnim tlačnim cjevovodima i gravitacijskim kanalima) predstavljaju temeljne objekte u kanalizacijskom sustavu Lumbarde, jer su u budućnosti predviđene za transport otpadnih voda većeg dijela Lumbarde, te odvodnju tih otpadnih voda prema budućem uređaju za pročišćavanje otpadnih voda “Ražnjić”. Projektom je predviđena izvedba odvojaka za kućne priključke stambenih i drugih objekata na trasi kao i ukidanje postojećih crpnih stanica u centru i apartmanskom naselju Lina. Radove će s 80% sredstava financirati Hrvatske vode dok će ostalih 20% podmiriti Općina Lumbarda.

Početak radova je predviđen za 13. studenog 2017 godine. Rok dovršetka radova je 6 mjeseci.

Radovi, koji će poboljšati opće ekološke i zdravstveno-sanitarne prilike u ovom dijelu Lumbarde, vršit će se na javnim površinama (cestama) te stoga molimo mještane za razumijevanje zbog eventualnih neugodnosti.

 

Potporni zid u Lučici

Soline – nov način odvoza otpada

Obavještavamo mještane područja SOLINA da će KTD Mindel započeti sa prikupljanjem  miješanog komunalni otpada putem pojedinačnih  spremnika (kanti) za otpad – sukladno članku 30. Zakona o održivom gospodarenju otpadom od 18. srpnja 2013  godine i odluci Općinskog vijeća o javnoj usluzi prikupljanja miješanog komunalnog otpada u Općini Lumbarda od 29. srpnja 2014 godine.

Otpad sa područja Solina će se na nov način prikupljati od 04.07.2017  i to UTORKOM i PETKOM.

Pozivamo sve korisnike naših usluga koji do sada nisu kupili svoju kantu da to mogu učiniti u prostorima KTD Mindel od 08:30 do 11:00 sati. Kante se prodaju po subvencioniranoj cijeni i to od 120 l – 150,00 kn, 240 l – 200,00 kn.

Ishođeno rješenje za obavljanje pogrebničke djelatnosti

KTD Mindel je sukladno Zakonu o pogrebničkoj djelatnosti  ( NN, br. 36/15.) još 2016 godine započeo sa postupkom ishođenja rješenja o ispunjavanju uvjeta za obavljanje pogrebničke djelatnosti. Nakon ispunjenja svih uvjeta rješenje je ishođeno 19. travnja. 2017. godine. Uz zahtjev  bilo je potrebno priložiti:

  • izvadak iz trgovačkog suda
  • ugovor o radu sa osobom koja ima položen ispit za obavljanje pogrebničke djelatnosti
  • uvjerenje o stručnoj osposobljenosti za obavljanje poslova u zanimanju pogrebnik
  • policu osiguranja od odgovornosti za štetu nastalu obavljanjem pogrebničke djelatnosti sukladno članku 11. Zakona.
  • odluku Općine Lumbarda, kojom se daje na korištenje poslovni uredski prostor  i parkiralište za pogrebno vozilo
  • prometnu dozvolu za pogrebno vozilo na ime podnositelja zahtjeva
  • potvrdu o ispitivanju vozila izdanu od Centra za vozila Hrvatske d.d. Zagreb.
  • uvjerenje o nekažnjavanju za odgovornu osobu u pravnoj osobi

Ovim rješenjem komunalno poduzeće će i dalje moći obavljati prijevoz pokojnika na zakonit način.

Mindel kupuje novo malo komunalno vozilo

Općini Lumbarda i KTD-u Mindel odobren je zahtjev za sufinanciranje nabave malog komunalnog vozila u iznosu od 150.000,00 kn. Na javni poziv Ministarstva graditeljstva za dodjelom kapitalnih pomoći gradovima i općinama koji je objavljen 27. siječnja 2017. godine Općina Lumbarda i Mindel prijavili su nabavu  manjeg vozila u svrhu uvođenja sakupljanja otpada na kućnom pragu. Ukupna vrijednost investicije je predviđena na oko 450.000,00 kn. KTD Mindel će sa cca 100.000,00 kn vlastitih sredstava financirati ovaj projekt dok će se ostatak finacirati putem financijskog lisinga.

U Općini Lumbarda je mnogo uskih ulica kroz koje se ne može proći postojećim, velikim komunalnim vozilom. Iz tog je razloga za uvođenje sakupljanja otpada od vrata do vrata sukladno  Planu gospodarenja otpadom RH 2017-2022 i Zakonom o održivom gospodarenju otpadom NN 94/2013,  nužna nabava malog komunalnog vozila zapremnine oko 5 m3.  Novo vozilo će znatno poboljšati kvalitetu isporuke usluge gospodarenja otpadom te podignuti komunalni standard kao što su veća čistoća ulica i naselja, sprječavanje okupljanja životinja na otvorenim kontejnerima (samim time i sprječavanje širenja bolesti), smanjenje mogućnosti zapaljenja otvorenih kontejnera do kojih je do sada dolazilo. Potrebno je naglasiti da će su uvođenjem sustava prikupljanja otpada od vrata do vrata pozitivno utjecati na cilj RH da se do 2022 godine odvojeno prikupi 40% mase proizvedenog biootpada koji je sastavni dio komunalnog otpada.  Štetnost deponiranja biootpada na deponije je velika zbog toga što se njegovom razgradnjom stvara ugljični dioksid i toplina koja u dodiru sa ostalim miješanim komunalnim otpadom na deponiji povećava opasnost od požara i štetnog djelovanja na okoliš. Iz tog razloga apeliramo na mještane da kućnim kompostiranjem pozitivno utječu na okoliš.

Popis odobrenih zatjeva možete pogledati na linku: http://www.mgipu.hr/doc/Komunalno/Kapitalne_pomoci_2017.pdf

Nastavak izgradnje kanalizacije

Ministarstvo regionalnog razvoja je 04.siječnja 2017 godine objavilo  Javni poziv za dostavu prijedloga projekata za Program razvoja otoka u 2017. godini. Općina Lumbarda je na natječaj prijavila Projekt za nastavak izgradnje sustava odvodnje otpadnih voda I. faza od Lučice Lumbarda do autobusne čekaonice ispod Vele Glavice. Odlukom ministarstva regionalnog razvoja odobreno je ukupno 850.000,00 kn. Općina je već objavila i javni natječaj za odabir izvođača. Početak radova može očekivati za 15. listopada. 2017 godine.

Završeni radovi na sanaciji deponije Kokojevica

Završeni su radovi na sanaciji deponije Kokojevica. U ovoj fazi sanacije saniran je sjeverozapadni dio deponije, uređena je ulazna zona (asfaltirana cesta, agregat, rasvjeta, video nadzor, kućica za zaposlene, vaga), postavljena je ograda oko cijele deponije, izgrađeno je slapište zajedno s kanalom za odvodnju oborinske vode i postavljeno je 10 novih plinskih odzračnika.  Ukupna vrijednost izvedenih radova je nešto manja od 4.300,000,00 hrk. Zajedno sa  izvođačem te Fondom za zaštitu okoliša i Gradom Korčulom dogovoren je nastavak sanacije plohe na kojoj se trenutno odlaže otpad. Radovi će se izvesti u 2017 godini prema situaciji na terenu.

Obnovljen krov na staroj mrtvačnici

KTD Mindel je u izveo radove na zamjeni krovišta stare mrtvačnice na groblju Sv. Ivan. U popunosti je zamjenjena dotrajala drvena konstrukcija i pokrov sa crijepom te je postavljena lamperija ne stropu. Ukupna vrijednost radova iznosila je 18 000,00 kn. Radovi su financirani sredstvima KTD Mindela.

Postavljeni kontejneri za tekstil

KTD Mindel d.o.o. je u suradnji s tvrtkom Tekstil Vlakno d.o.o. iz Podstrane, postavio 2 kontejnera za tekstil na sljedećim lokacijama:  Marina Lumbarda ( zeleni otok), Ispod Igrališta ( zeleni otok ). U planu je postavljanje još jednog kontejnera.
Podsjećamo kako se u kontejnere za tekstil mogu odlagati rabljena odjeća, obuća te ostali kućanski tekstil i to na način da se sve stavi u vrećice i tako odloži u postavljene kontejnere.

KTD Mindel kupio novo pogrebno vozilo

Komunalno Trgovačko društvo Mindel d.o.o. kupilo je novo pogrebno vozilo za uslugu prijevoza pokojnika. Vozilo je u potpunosti opremljeno za pogrebnu djelatnost te zadovoljava sve sanitarne i tehničke uvjete propisane zakonom i važećim pravilnicima. Sredstva u iznosu od 170 000,00 kn su osigurali  KTD Mindel i dijelom Općina Lumbarda  kao kapitalnu pomoć sukladno proračunu za 2016.godinu.